امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 38

1392/6/27 22:05
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم الان چند شبه كه با نوازهاش من به خواب ميري...البته اولين بار اين تو بودي كه شروع كردي به ناز كردنه من...كف دستتو روي صورتم ميكشيدي...چقدر نرم بود!!!اول قربون صدقت رفتم كه كوچولويه مامانش ناز كردن ياد گرفته بعدم كه من نازت كردم سريع خوابيدي...ديشب سرم تو گوشي بود و تو هم كنارم دراز كشيده بودي و همش جابه جا ميشدي تا خوابت ببره...يه دفعه ديدم برگشتي طرفه من و داري اروم موهامو ميكشي طرف خودت...ميخواستي صورتم طرف تو باشه...چقدر دوست دارم اين وابستگي رو...برگشتم طرفت و شروع كردم به دست كشيدن روي موها و صورتت و تو اروم اروم خوابت برد...با چه ارامشي!...
وقتي بهت محبت ميكنم بعضي وقتا ياد بچه هاي بي مادر مي افتم...چه سخته بي مادري...كي بهشون محبت ميكنه؟ خدايا شكرت...همه ي مادرا رو واسه ي بچه هاشون حفظ كن...همينطور مادرم رو براي من و من مادر رو براي فرزندم...آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)