امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 68 (پسر گلم نماز میخونه)

1393/4/24 8:19
نویسنده : مامان
592 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قربونت برم که یه مسلمون کوچولو هستیمحبت...واقعا راست میگن که اگر میخواین بچه رو تربیت کنید با رفتارتون بهش یاد بدین نه با گفتار!!! می دونی چه موقعی وقتی بگیم بوس کن...بی برو برگرد می بوسی؟ عزیزم فقط در برابر بوسیدن قران هیچ مقاومتی نمی کنیبغل...حالا من هزار بارم بگم مامانو ببوس ...اگه دلت نخواد نمی بوسی دلخورولی قرآن رو همیشه می بوسی فداتشمفرشته...ایشالا به حق قرآن پسر سالم و صالحی بشی که مامان و بابا به وجودت افتخار کننمحبت...شما وقتی میبینی ما نماز میخونیم به نماز خوندن علاقه نشون میدی و حرکات مارو تکرار میکنیتشویق...در حال نماز خوندن اینقده خوردنـــــــی میشی که نگــو...خوشمزه حالا عکساتو ببین:راضی

داری کارتون نگاه میکنیچشمک...

اینجا هم روز جمعه مشغول تمیز کردن سه چرخه ات هستی...خندونکالبته هر وقت ببینی من دارم تمیزکاری میکنم با اصرار از من میخوای که بزارم کمک کنی و من معمولا یه تکه ابر یا پارچه میدم به شما و مشغول گردگیری میشی!بوس

راستی دندون جدید داری درمیاری...دندون نیش بالا سمت چپ...خندونک

این سیزدهمین دندونه...4 تا دندون جلو بالا و 4 تا دندون پایین و 4 تا دندون کرسی هات کامل در اومده...الان نوبت 4 تادندون نیشه...

بازم مثل همیشه دوست دارم هوارتاااااااامحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

حانیـــــ ـه
24 تیر 93 9:20
سلام وب زیبایی دارین. خوشحال میشم بهم سر بزنین و نظرتون رو بگین