امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 83 تولد 3 سالگی نفس من

1394/11/10 10:06
نویسنده : مامان
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 100 تا سلام به گل پسر 3 سالهدلغک....تولد تولد تولدت مبارکتشویقتشویقتشویق ....بیا شمعا رو فوت کن تا 100 سال زنده باشیتشویقتشویقتشویق.پسر عزیزم 3 سال از به دنیا اومدنت میگذره من و بابا خیلی دوست داریم و هر کاری برای خوشحالیت میکنیم.خیلی خوشحالم که تو رو دارمراضی.امسال عمه هانیه وعمه ساناز و عمه فهیمه شوهرش و عمو فرزاد و عمو حسین و خانواده.مامانی و بابایی و خاله ملیحه و خاله فاطمه تو تولدت حضور داشتن... تولدتو یک روز زودتر یعنی روز 25 دی گرفتیم چون روز جمعه بود و می تونستم کارهامو انجام بدم.با اینکه وسط ایام امتجانات بود.بازم تولدتو گرفتم و بی خیال درس شدم .دلم نمیامد مثل پارسال تولدت خلاصه برگزار بشه.عکسای تولدتو که با تم باب اسفنجی بود رو ببینبغل....

تزئینات خونه:

کیکت که خیلی خوشمزه بود:خوشمزه

بریدن کیک با کمک مامان:

ناخونک زدن به کیک قبل از امدن مهموناخندونک

کادوی مورد علاقت که من و بابا فرهاد برات خریدیم تا سورپرایز بشی....

وقتی کادو رو دادم بهت تا باز کنی وقتی دیدی تبلته از ذوقت نشستی و سرتو پایین گرفتی.محبت

روز بعد از تولد با کادوهای مهمونا.دست همگی درد نکنهآرام

سفره ی شام که شامل: خورشت مرغ و زرشک پلو.سوپ جو.کیک مرغ و سالاد و ماست و خیار

تبریک تولدت رو صفحه ی نی نی وبلاگ:

محبتبوسمحبتبوسمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)