امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 59 (پسره مادر می ایستد!)

1392/11/19 10:10
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم گفته بودم که میترسی وایستی!متفکرالان شیر مرده مادر شدی...وقتی میزارمت میگم تن تن...سریع دستتو از من جدا میکنی و تعادلتو حفظ میکنی و وامیستی...از خود راضیهوراااااااااااادلقک آفرین فکر کنم تا عید دیگه راه بیفتی...البته من عجله ای ندارم...فقط دوست دارم خودت لذت راه رفتنو بچشی آخه می دونم که چقدر خزیدن کاره سختیهاوه

ببین چقدر وایستادی که حتی تونستم ازت عکس بگیرم...قلب

تاریخ عکس: 18 بهمن 92

قربونت برم...ماچ

اینجام دیگه خوابت میاد...شب ه و دراز کشیدی که کم کم بخوابی... اصلا برای خوابیدن اذیت نمی کنی...اینقدر غلت میزنی تا بخوابینیشخند فقط خدا نکنه کسی خونمون باشه یا ما خونه ی کسی باشیم تعجباونوقت تا خیالت راحت نشه که همه خوابیدن نمی خوابی!افسوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)