امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 63 (دندون 9 و 10)

1393/2/15 11:46
نویسنده : مامان
415 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نهمین مرواریدت در ایام عید در اومد...دندون کرسی بالا سمت چپ...و دندون دهمت هم کرسی پایین سمت راست...مبارکــــــــــــــــــــــــــــــهدلغک دندون های کرسی دیگرت هم همین روزها نیش میزنه ...چون لثه هات متورم شده...اینطوری بهتر می تونی غذاها رو بجوی...بوس

بوسیدن هم یاد داری البته از خیلی وقت پیش لباتو باز میکردی و میزاشتی روی لپ که مثلا ببوسی...اما حالا بوسات صدا میده نه صدای بوس ها! یه صدای دیگه مثه صدای بشکن که در اثر برخورد زبونت با سقف دهانت بوجود میاری...اصلا وقتی منو میبوسی اینقده خوشــــــــــــــــــــــــم میاد که نگووووووو... نا خودآگاه از بس بوسات کوچیک و شیرینه با ذوق میگم وویی! تو هم به این کلمه ی من لبخند میزنیراضیجالبه که بگم مهر نماز و قران رو هم می بوسی...وقتی کتاب یا نوشته ای میبینی میگیری جلوی روت و تو سکوت به نوشته ها زل میزنی و لباتو آروم باز و بسته میکنی ...یعنی که من دارم کتاب می خونم...

شیرین کاری زیاد داری ولی فعلا همینها یادم مونده نفسم...

پسرم یعنی فقط خدا از دل من خبر داره که وقتی میگم دوستت دارم یعنی چندتا دوست دارم؟؟؟محبتبوس

فدات بشم اصلا دوست ندارم بزرگ بشی...دوست دارم همین جور کوچولو بمونی با این همه شیرین کاری هات...

پسندها (1)

نظرات (0)