امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 79

1394/6/15 11:55
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه سری عکس از نمک مادرخندونک

این عکس آتلیه ای که روز 2 شهریور 94 ازت گرفتم....ببین چقدر خوشگلی...

اصلا نمی خندیدی موقع عکس گرفتن....بهت میگفتیم بخند میگفتی باشه ولی نمی خندیدی....

اینم تنها عکس خندانت بود که برای چاپ انتخاب کردم.بوس

پارک خیابون فرهنگ...


این تی شرت شلوارک عکس بالا و شومیز و کلاه عکس پایین رو برات تازه گرفتم...

عاشق لباس خریدنم برات

از وقتی خاله تبلت گرفت به بازی های آندروید معتاد شدی و مدام میخواستی با گوشی هر کسی بازی کنی و این خیلی منو ناراحت میکرد....تصمیم گرفتم ترکت بدمخندونک و تا حد زیادی هم موفق شدم...

به مامانا و خاله گفتم صبحا تبلت رو از چشمت دور کنن و اگر سراغ گرفتی بگن شکسته.... و بقیه روز هم که خودم کنترلت میکنم که کم بازی کنی و با کارهای دیگه سرگرمت میکنم....هر بارم که مهمونی میریم قبلش بهت توضیح میدم که دست به گوشی کسی نزنی....خداروشکر بچه حرف گوش کنی هستی....

رنگ انگشتی و خلق آثار هنریتشویق

رنگ انگشتی و خمیر بازی....سیدی های موزیکال...فوتبال دستی....ماژیک و تخته وایتبرد ...ماشینهای اسباب بازی و بیشتر ماشین پلیس...اینارو برات گرفتم تا کمتر بری سراغ بازی های موبایل عزیزمزیبا

اینم نی نی 6 ماهه عمه....ببین چه نازهآرام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)