امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 80 پوشک!

1394/6/19 9:30
نویسنده : مامان
405 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم من برای از پوشک گرفتنت مدام منتظر یک نشونه ام که بدونم آمادگی داری ولی هیچچچچچچچ
دیروز که پوشکتو عوض کردم گفتی مامان پوشکم نکن فقط شورت پام کن .....پوشک خوب نیست
منم خوشحــــــــــــــــــالخندونک....گفتم بلخره بیزار شد از پوشک بعد بردمت دستشویی یه کوچولو جیش کردی و کلی تشویقت کردم و گفتم هر وقت دستشویی داشتی بگی مامان تو هم گفتی باشهآرام...
چشمت روز بد نبینه ظهر وسط غذا خوردن داشتم به بابا توضیح میدادم که نخواستی پوشک بشی و الانم فقط شورت پاته که بابا گفت پوشک نداره جیش نکنه و این حرفا ....میگفت براش شورت آموزشی بخر و در حین حرف زدن چشمش هم به شما بود.... که یهو گفت این که داره پی پی میکنه

دیگه هیچی بابا به سرعت نور بردت گذاشت تو دستشویی....منم ناهارمو ول کردمغمناک و اومدم شستمت و گفتم برو تا بابا شلوار پات کنه

هنوز تو دستشویی مشغول شستن شورت کثیفت بودمسبز که صدات میامد که بابا میگفتی نه پوشک نکن ...اونم میگفت هم پوشک میکنم هم شلوار پات میکنمشاکی....چرا دستشوییتو نگفتی؟

چه کار سختیه از پوشک گرفتن .....نمی دونم کی موفق میشم....مجبورم بازم بهت زمان بدم....تا آمادگیشو کسب کنی و بتونی دستشوییتو کنترل کنیچشمک

مامانا به شما میگه دو متر زبون داری ...چرا جیشتو نمیگی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)