امير عليامير علي، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

امير علي نفس مامان و بابا

پست 81 نقاش کوچولو...

1394/9/29 12:01
نویسنده : مامان
544 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام.امروز میخوام درباره نقاشیات بگم.ضریب هوشی بچه هایی که نقاشی رو با جزئیات میکشن بالاست و خیلی خوشحالم که پسر باهوشی مثل شما رو دارم.خیلی دوست دارم.

چون میبینم تو زمینه نقاشی استعداد داری و از این سن کم نقاشی های قشنگی میکشی که همه تعجب میکنن، منم برات سعی کردم در حد امکان امکانات رو برات فراهم کنم تا این استعدادت شکوفا بشه.

در حال حاضر رنگ انگشتی رنگ اصلی ، مداد شمعی 6 رنگ ،ماژیک 12 رنگ ، مداد رنگی 12 رنگ .ماژیک و تخته وایت برد داری و گاهی تو خونه ی مامانی با آب رنگ خاله فاطمه هم نقاشی میکشی.گاهی اوقات هم دوست داری با خودکار و روان نویس نقاشی بکشی.

چند تا عکس از هنر نمایی هات میزارم هنرمند کوچولوی منمحبت

این سری کتابهای یک انتشاراته که من همه ی کتابهای رنگ آمیزیشو برات خریدم.کلی صفحه داره با نقاشی های قشنگ.و اینم مداد شمعی های جدیدت... خوبی ه این مداد شمعی اینه که وقتی نقاشی میکنی دستات رنگی نمیشه و همینطور نمیشکنه....خیلی هم راحت و نرم روی کاغذ رنگ میده.

در حال رنگ کردن کتابت با مداد شمعی

اینکه چه رنگی رو انتخاب کنی رو هم خودت بلدی بوس.ماشاالله

یه نی نی زیر بارون کشیدی نفسم...

اینم یه خرگوشه....به گوشا و سیبیلاش نگاه کن

اینم یه پیشی و یک شاخه گل

دکمه های لباسا منو کشتهخندونک

اون شکل نارنجی بالای صفحه خورشیده

میخواستم از نقاشیت عکس بگیرم ولی دستتو روی عکس نی نی گرفتیخنده

اینم نقاشی کامل با روان نویس مشکی

اینم پسر مامان در حال استراحت و گپ و گفت با مامانش

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)